NAGRAJENCI 24. ČUFARJEVIH DNI 2011:

V Gledališču Toneta Čufarja na Jesenicah so se zaključili 24. Čufarjevi dnevi - festival ljubiteljskih gledališč, na katerem se je za štiri Čufarjeve plakete potegovalo pet gledaliških predstav.

PLAKETO ZA NAJBOLJŠO ŽENSKO VLOGO DOBI:

Tamara Avguštin
za vlogo Myrtle Mae Simmons v predstavi Mary Chase: HARVEY
izvedbi Loškega odra Škofja Loka in režiji Matije Milčinskega.

Tamara Avguštin je vlogo hčerke in nečakinje, razpete med lastne želje ter odnose do mame in strica vodila s suverenim igralskim izrazom skozi celotno predstavo in v vseh situacijah uspela hkrati jasno artikulirati svojo pripadnost družini in izrabiti trenutke, da bi uveljavila svoje lastne želje. Kljub igralski mladosti je zrelo in s polno igralsko energijo ustvarjala svoj odrski prostor. Svojo polno odrsko prezenco je znala udejanjiti tudi v trenutkih, ko njena vloga po dramaturški in režijski zamisli ni bila v ospredju dogajanja.

__________________________________________________

PLAKETO ZA NAJBOLJŠO MOŠKO VLOGO DOBI:

Rado Mužan
za vlogo Don Perlimplina in Don Christobala v predstavi Federico G. Lorca:
OGENJ IZ ANDALUZIJE v izvedbi KD Igralske skupine pri GTČ Jesenice
in režiji Sergeja Verča.

Rado Mužan je v predstavi Ogenj iz Andaluzije odigral dve stilsko in žanrsko različno zasnovani vlogi ter ju v svoji igralski interpretaciji združil v konceptualno celoto ognja ljubezni. Ognja, ki v burkaški vehementnosti starčevske pohote terja od igralca izrazito mimiko in gestikulacijo ter fizično-dinamično situacijsko bravuroznost v burki o donu Christobalu in ki v don Perlimplinu odseva ponotranjeno lepoto naivne, a čiste ljubezenske sle v sferah breztelesne uresničitve. Obe vlogi je Rado Mužan odigral z uravnoteženo mero izraznih sredstev svojega zunanjega in notranjega igralskega habitusa. V režijsko čisti predstavi je vodil svoj lik jasno, suvereno in z veliko mero obvladovanja igralskih sredstev. S tem, jasno izbranim in uporabljenim igralskim jezikom je uspel svoj lik povezati v soglasje med zunanjim burkaštvom in ponotranjeno milino. Iz dveh tako nasprotujočih si likov je Mužanu uspela igralska povezava v enoten lik z dvema poloma, ki nam v eni vlogi predstavi tudi zrcalno podobo druge vloge in obratno. Ustvaril je zunanje nasprotujoč, a notranje povezan lik dveh toplin ognja ljubezni.

__________________________________________________

PLAKETO ZA NAJBOLJŠO PREDSTAVO
PO IZBORU PUBLIKE DOBI:
(povprečna ocena 4,30)

KD Igralska skupina pri GTČ Jesenice
za predstavo Federico G. Lorca
OGENJ IZ ANDALUZIJE
v režiji Sergeja Verča.
__________________________________________________

PLAKETO
ZA NAJBOLJŠO PREDSTAVO in DENARNO NAGRADO
PO IZBORU STROKOVNE ŽIRIJE DOBI:

KD Igralska skupina pri GTČ Jesenice
za predstavo Federico G. Lorca
OGENJ IZ ANDALUZIJE
v režiji Sergeja Verča
.

Režiserju je iz dveh žanrsko različnih gledaliških predlog uspelo s pomočjo ansambelske igre poenotiti uprizoritveni koncept in ustvariti predstavo, ki kljub različnosti predlog zaokroža enoten uprizoritveni koncept. To mu ne bi uspelo, če se v predstavi ne bi vsi elementi gledališkega izraza, od scenografije, kostumografije, glasbe in stilsko harmonične igra vseh nastopajočih, zlili v izrazno celoto. Z minimalnimi, a vsebinsko in izrazno polnimi igralskimi sredstvi je uspelo ansamblu GTČ ustvariti enovito predstavo, v kateri je vsak igralec disciplinirano in s polnim igralskim angažmajem podpiral osnovno uprizoritveno zamisel. Predstava odličnih posameznikov in hkrati disciplinirana ansambelska igra.

BILTEN 24. ČD 2011

Povezave:
23. ČUFARJEVI DNEVI (povzetek)
22. ČUFARJEVI DNEVI (povzetek)

21. ČUFARJEVI DNEVI (povzetek)
20. ČUFARJEVI DNEVI (povzetek)
19. ČUFARJEVI DNEVI (povzetek)

NAZAJ NA ARHIV ČUFARJEVIH DNEVOV

NAZAJ NA PRVO STRAN GTČ